Bestellen, betalen & verzenden

Op deze pagina vindt u een aantal veelgestelde vragen over het bestellen, betalen en verzenden bij PDAplus.nl. Via de onderstaande links kunt u makkelijk naar uw vraag gaan.

  1. Prijzen

    U kunt de prijzen bekijken met BTW en zonder BTW. Prijzen kunnen door marktinvloeden wijzigen. Bij lopende bestellingen wordt er in het algemeen een coulanceregeling met u getroffen.

  2. Winkelwagentje

    Het winkelwagentje is in principe hetzelfde als het winkelwagentje in een supermarkt. U kunt er een aantal artikelen inleggen, maar u bent niet verplicht deze te bestellen. Het biedt eenvoudigweg de mogelijkheid om verder te zoeken op de site. U kunt altijd bekijken wat er in het winkelwagentje zit, waar u ook bent op de site.

    Als u aan het surfen bent op de site en u wilt een artikel toevoegen aan het winkelwagentje, klik dan gewoon op "Bestellen". U kunt altijd een artikel uit het winkelwagentje verwijderen, door te klikken op "Mijn Winkelwagen" en vervolgens het desbetreffende artikel aan te vinken en de keuze "Winkelwagen bijwerken" te kiezen. Als u de artikelen uit het winkelwagentje wilt bestellen, zorg er dan voor dat u eerst de artikelen verwijdert, die u niet wilt bestellen, en geef ook het juiste aantal per artikel aan.

  3. Hoe te bestellen?

    Na het vullen van uw winkelwagentje kunt u in het scherm van het winkelwagentje drukken op "Afrekenen". Daarna geeft u de verzendmethode en de betaalmethode aan. Vervolgens krijgt u een overzicht van uw bestelling die u dan dient te bevestigen. Dan is de bestelling gedaan. U krijgt dan per e-mail direct een bevestiging met een overzicht van uw bestelling, waar ook de betaalgegevens staan vermeld.

    Mocht u ten onrechte een bestelling hebben gedaan, dan kunt u deze annuleren door ons een mailtje te sturen.

  4. Internationale bestellingen

    In het algemeen leveren wij niet aan non-EU buitenlandse klanten. Mocht u toch een bestelling vanuit deze landen willen doen, neemt u dan even contact op. Daarbij zal de betaalmethode vooruitbetaling worden gehanteerd.

  5. Bestelstatus

    Door in te loggen onder uw eigen account kunt u de bestelstatus van uw bestelling volgen. Bij verandering van de bestelstatus wordt u via een e-mail op de hoogte gesteld.

  6. Welke betaalmethoden hanteert PDAplus?

    We hanteren de volgende betaalmethoden:

    • Rembours voor Nederland: u betaalt aan de postbode.
    • Vooruitbetaling voor Nederland en België.
      U betaalt vooraf. Bij ontvangst van de betaling worden de artikelen naar u gezonden. Wij verwachten dat u binnen 14 dagen betaald. Mochten wij dan geen betaling hebben ontvangen, dan zullen wij u een herinnering sturen. Bij uitblijven van de betaling zullen wij uiteindelijk tot annulering van de bestelling overgaan. U kunt betalen via:
      • iDEAL
      • Overmaken per bank (IBAN)
      • PayPal (+4%)
      • Creditcard (Mastercard, Visa) (+4%)

    U kunt per bank vooruitbetalen aan PDAplus BV, te Nijkerk: Rabobank 3378.20.597 onder vermelding van uw ordernummer.

    Voor betalingen uit het buitenland (alleen bij vooruitbetaling): IBAN: NL97 RABO 0337 8205 97, SWIFT RABONL2U, Betreft : Rabobank, Van 't Hoffstraat 24, 3863AX Nijkerk GLD, Tel: +31 33 2475475.

  7. Welke verzendkosten hanteert PDAplus?

    De verzendkosten zijn:

    • Rembours voor Nederland: € 10,00
    • Vooruitbetaling voor Nederland: € 5,95
    • iDEAL voor Nederland: € 5,95
    • International (EU): Payment in advance € 12,50

  8. Verzending

    PDAplus.nl streeft ernaar om bestellingen binnen 5 werkdagen te verzenden. Mocht een product niet op voorraad zijn dan zal PDAplus.nl contact met u opnemen waarbij een verwachte termijn wordt genoemd. U kunt dan daarmee akkoord gaan, dan wel de order annuleren. Bij vooruitbetaling zal de betaling direct worden teruggeboekt.

    Alle zendingen worden met TNT Post Track & Trace gevolgd. Mocht u een vraag over uw zending hebben, neemt u dan contact met ons op.

  9. Bij ontvangst van de order door u te controleren

    Bij ontvangst van uw order verzoeken wij u de volgende aanwijzingen te volgen:

    • Haal de artikelen voorzichtig uit de verpakking. Bij retourzending of garantie hebben wij de onbeschadigde verpakkingen nodig.
    • Indien u, ondanks onze scherpe kwaliteitscontrole, beschadigingen of andere problemen constateert, verzoeken wij u dit direct aan ons te melden.
    • Pas en controleer de houder vóór de inbouw. Kijk of uw PDA, GSM of smartphone goed in de houder past en of deze inderdaad goed oplaadt in geval van een oplaadsysteem in de houder. PDAplus kan niet aansprakelijk worden gesteld voor inbouwkosten indien er retourzending of garantie moet worden verleend.